Kontakt
Välkommen att kontakta Varbergs kommun genom kontaktcentret Varberg direkt. Du kan ringa oss, besöka oss eller använda e-tjänster i vår självservice. Här hittar du de olika kontaktvägarna.
Självservice och Mina sidor
Många ärenden kan du hantera via e-tjänster och blanketter. E-tjänsterna är tillgängliga för alla invånare, företagare och föreningar dygnet runt. Du får även en personlig översikt över dina ärenden på Mina sidor.
Chatta med oss
Använd gärna vår chatt för att komma i kontakt med Varbergs kommuns kontaktcenter Varberg direkt. Tänk på att hålla dig till generella frågor och undvika känslig information.
För att kunna chatta med oss behöver du godkänna funktionella kakor.
Om du behöver stöd i telefonsamtal
Om du har en funktionsnedsättning eller behöver stöd eller hjälp i telefonsamtal kan du ringa till oss med hjälp av Post-och telestyrelsens (PTS) kostnadsfria samtalsförmedlande tjänster Texttelefoni.se, Teletal eller Bildtelefoni.net
Ring till oss med stöd av texttelefoni, teletal eller bildtelefoni
Senast publicerad:
Avvikande telefon- och öppettider
I samband med nationaldagen torsdag 6 juni har vissa av våra verksamheter ändrade telefon- och öppettider.
Kontaktcenter Varberg direkt:
- Onsdag 5 juni: stänger klockan 16.00
- Torsdag 6 juni: stängt
- Fredag 7 juni: öppet som vanligt
Socialförvaltningens reception, Birger Svenssons väg 26:
- Onsdag 5 juni: reception/väntrum stänger kl 12, entrédörr låses kl 11:30.
- Torsdag 6 juni: stängt
- Fredag 7 juni: reception/väntrum stänger kl 12, entrédörr låses kl 11:30
Fakta
Vårt kontaktcenter Varberg direkt finns i första hand till för att ge dig snabb och tillgänglig service. Vi försöker att hjälpa dig med ditt ärende direkt, utan att du behöver kopplas vidare.