Sök

Marknadsassistenter


Om arbetsplatsen

Varberg är en av landets mest expansiva kommuner och med det följer stor efterfrågan på bostadsmarknaden. Varbergs Bostad är kommunens största hyresvärd med ca 5 400 lägenheter. Vi är ett helägt dotterbolag till Varbergs Stadshus AB, som ägs av Varbergs kommun. Som en aktiv samhällsaktör i Varberg är vi mitt uppe i en spännande resa och har som mål att de kommande åren bygga 1 400 nya hyresrätter i Varberg. Vår värdegrund Mod, Ansvar och Delaktighet är en ledstjärna för att vi tillsammans ska klara av de utmaningar vi står inför. Läs mer om oss på www.varbergsbostad.se. BLI EN DEL AV TEAM VARBERGS BOSTAD! Vi kan erbjuda ett utvecklande arbete, såväl arbetsmässigt som personligt, i en attraktiv och prisbelönt kommun. Kommunens vision är att utvecklas till Västkustens kreativa mittpunkt en vision som vi delar. I det arbetet har Varbergs Bostad en mycket viktig roll att verka för en hållbar samhällsutveckling genom att tillföra 1 400 nya hyresrätter de kommande åren. Det vi gör tillsammans lämnar avtryck i stadens historia. Med oss får du vara med om en både spännande och rolig resa. En laginsats som gör verklig skillnad. Hos oss är det viktigt att både hyresgäster och anställda trivs och är nöjda. På Varbergs Bostad arbetar vi i en företagskultur som uppmuntrar initiativförmåga och där delaktighet är en självklarhet. För att kunna prestera måste var och en ha rätta förutsättningar. Som en i laget erbjuder vi dig en rad förmåner, som t ex friskvård och kompetensutveckling. Du ska ha möjlighet att utvecklas, som person, i jobbet och i organisationen i stort. Det ska löna sig att ge sitt bästa. Detta utmärker vårt lag, Team VBAB, som nu behöver förstärkas ytterligare. Vill du vara med i laget? VI SÖKER TRE SERVICINRIKTADE OCH ENGAGERADE MARKNADSASSISTENTER Ett roligt och omväxlande yrke. Vi ser oss som ett lag - Team Varbergs Bostad. I laget finns specialister på olika positioner och alla är lika viktiga. Vi spelar bra tillsammans, uppmuntrar varandra och hjälps åt. Och vi trivs med det vi gör. Då blir det också resultat. Som att vi i flera undersökningar får toppbetyg av hyresgästerna. Bakom detta ligger ett lagarbete där varje spelare är en nyckelspelare. Ett lagarbete som präglas av mod, ansvar och delaktighet. Vi stärker nu vårt team med tre marknadsassistenter. Ambitionen är att bli Sveriges bästa kundtjänst! Teamet i kundtjänst har ett socialt, viktigt och roligt uppdrag. Våra nya medarbetare kommer att få viktiga roller i den spännande och utmanande resa som företaget är mitt uppe i att utveckla framtidens Varberg och bygga 1 400 nya hyresrätter de kommande åren! Vill du vara med på den resan?


Arbetsuppgifter

Som marknadsassistent blir du en del av ett team vars huvudsakliga arbetsuppgifter innebär kundkontakter och administration. Du kommer att arbeta med uthyrning av lägenheter, samt andra förekommande administrativa uppgifter på avdelningen. Tjänsten innebär även att hjälpa kunder både i vår reception och telefonväxel, att delta i lägenhetsvisningar, event, samt andra marknadsaktiviteter. Utöver det kommer du även att hjälpa hyresgästerna med beställningar av tillval och lägenhetsunderhåll. Med andra ord, du kommer vara företagets ansikte utåt och kundens första kontakt med oss!

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du har minst gymnasieutbildning, samt erfarenhet av arbete med kundkontakter från exempelvis kundtjänst eller servicebranschen. Du trivs med omväxlande och varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har även förmågan att identifiera vad som behöver göras och tar ansvar för genomförandet på ett strukturerat, analytiskt och noggrant sätt. Som person är du serviceinriktad, tycker om att arbeta med människor, har hög social kompetens och ett positivt förhållningssätt. Förmågan att lyssna, vara flexibel och kommunicera på ett korrekt och sakligt sätt, är viktiga egenskaper för att kunna ge våra kunder bästa möjliga service. Du har mycket goda kunskaper i svenska språket och kan uttrycka dig så väl i tal som skrift. Du har även goda kunskaper i engelska språket i både tal och skrift.


Övrigt

Det går bra att kontakta Per Synnes även utanför ordinarie arbetstid. Urval och intervjuer sker löpande. Inför denna rekrytering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag!


I samarbete med offentliga jobb

Sista ansökningsdatum: 2019-06-16

Referensnummer: A882296


Anställningsvillkor

Anställningsform: Tillsvidareanställning

Omfattning: Heltid

Löneform:

Arbetstid: Heltid

Tillträde: Enligt överenskommelse.


Upplysningar

Per Synnes, HR-strateg

Telefon: 070- 299 15 30


Fackliga kontaktpersoner

Henrik Bertilsson Tel: 0340-69 75 07, 070-619 75 07


ikon

Kontakta oss

Kontakt

Kontaktinformation

ikon

Självservice & blanketter